reklama

Ako mi Markíza pokazila môj večerný rituál

Dnes tu už pribudlo pár článkov o super ťahu televízie Markíza. Ich „pozitívna“ zmena televíznych novín sa určite vysoko prejavila v ich sledovanosti. Ale asi iba vo včerajšej. Odteraz to začne upadať a televízne noviny na markíze stratia svojich stálych divákov.  Hádam si to všimnú kompetentné osoby a spravia pozitývny krok späť . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Doteraz som mal zaužívaný večerný rituál. Ako to asi vyzeralo? Z práce prichádzam pravidelne o 18:50 (plus mínus minútka podľa dopravnej situácie). Prídem domov, zhodím zo seba veci, sadnem na gauč a čakám na správy. Najprv si pozriem tie na Markíze. Po ich skončení mám cca 10 minút na rýchlu večernú sprchu. Nasledujú správy na TV JOJ. Hneď ako skončia, stíham športové noviny opäť na Markíze a následne po skončení začínajú športové noviny na JOJ-ke. No od teraz si môžem povedať že som stíhal.
Včera večer nastal pre mňa obrovský šok. Šok ktorý mi rozhádzal celý môj večerný rituál na ktorý som bol dva roky zvyknutý. Televízne noviny rozdelené reklamou, no nech dobre, veď je to pre súkromnú televíziu najväčší zdroj príjmov. No ale po reklame to isté ale v trošku inom šate. Čas 19:30, obvykle čas začiatku sledovania Novín u konkurencie a na Markíze ešte stále televízne noviny??? Tak to nie!!!
Markíza, ktorej správy ma pútali svojou jednoduchosťou a kvantom informácii, ktoré boli podané tak, že diváka zbytočne nezahlcovali zbytočnosťami sú od včerajška minulosťou a ja si musím zvykať na nový večerný rituál . . .


Tomáš Krivánsky

Tomáš Krivánsky

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek z bohatým kultúrno-spoločenským životom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu