Doteraz som mal zaužívaný večerný rituál. Ako to asi vyzeralo? Z práce prichádzam pravidelne o 18:50 (plus mínus minútka podľa dopravnej situácie). Prídem domov, zhodím zo seba veci, sadnem na gauč a čakám na správy. Najprv si pozriem tie na Markíze. Po ich skončení mám cca 10 minút na rýchlu večernú sprchu. Nasledujú správy na TV JOJ. Hneď ako skončia, stíham športové noviny opäť na Markíze a následne po skončení začínajú športové noviny na JOJ-ke. No od teraz si môžem povedať že som stíhal.
Včera večer nastal pre mňa obrovský šok. Šok ktorý mi rozhádzal celý môj večerný rituál na ktorý som bol dva roky zvyknutý. Televízne noviny rozdelené reklamou, no nech dobre, veď je to pre súkromnú televíziu najväčší zdroj príjmov. No ale po reklame to isté ale v trošku inom šate. Čas 19:30, obvykle čas začiatku sledovania Novín u konkurencie a na Markíze ešte stále televízne noviny??? Tak to nie!!!
Markíza, ktorej správy ma pútali svojou jednoduchosťou a kvantom informácii, ktoré boli podané tak, že diváka zbytočne nezahlcovali zbytočnosťami sú od včerajška minulosťou a ja si musím zvykať na nový večerný rituál . . .
15. jan 2008 o 08:41
Páči sa: 0x
Prečítané: 778x
Ako mi Markíza pokazila môj večerný rituál
Dnes tu už pribudlo pár článkov o super ťahu televízie Markíza. Ich „pozitívna“ zmena televíznych novín sa určite vysoko prejavila v ich sledovanosti. Ale asi iba vo včerajšej. Odteraz to začne upadať a televízne noviny na markíze stratia svojich stálych divákov. Hádam si to všimnú kompetentné osoby a spravia pozitývny krok späť . . .
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(12)